Stel jouw vraag aan
het Huurders Zorgloket

Huurders Zorgloket
Als huurder kun je gratis gebruikmaken van het Huurders Zorgloket. Daar kan je terecht met je vragen over zorg, welzijn, of gezond en veilig wonen.

Telefonisch
Het Huurders Zorgloket is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 tot 17.00 uur op 088-488 77 00.

Via e-mail
Het Huurders Zorgloket kunt u 24-uur per dag een e-mail sturen via zorgloket@huurdersvitaal.nl. Je ontvangt dezelfde dag nog een reactie.

Privacy statement(Vereist)

Met welke vragen helpen jullie mij?

Als huurder kun je tegen allerlei verschillende vragen aanlopen. Gelukkig sta je er niet alleen voor. We noemen een paar voorbeelden waarbij wij je kunnen helpen:

  • Hoe kan ik geld besparen?
  • Krijg ik de zorg of ondersteuning die ik nodig heb?
  • Hoe kan ik zo lang mogelijk zelfstandig thuis blijven wonen?
  • Wie helpt mij bij een conflict met de verhuurder?
  • Hoe kom ik van het vochtprobleem in mijn woning af?
  • Heb ik recht op huur- of zorgtoeslag?

Alles over het zorgloket

rolstoel-krukken-rollator

In veel gevallen zorgt een verminderde gezondheid ervoor dat je afhankelijk wordt van (medische) hulpmiddelen. Veel hulpmiddelen voor behandeling, verpleging, verzorging, therapie of revalidatie vallen onder de basisverzekering.

Lees meer

Ben je huurder? Vragen over gezond leven of veilig wonen?

Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op.